Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

Článok I. Vymedzenie pojmov

1.Prevádzkovateľom / predávajúcim / dodávateľom tovarov a služieb e-shopu nostalgiashop.sk je firma Peter Gregor - Travertin so sídlom Nová Lesná 468, 059 86 Nová Lesná. 2.Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý súhlasí so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami a objedná si tovar alebo služby prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania. 3.E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom. 4.Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu. 5.Objednávka je kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovarov a služieb. 6.Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie a telefonickej komunikácie a kupujúci ju plne uznáva. To neplatí však pre odstúpenie od zmluvy v súlade s § 7 a nasl. zákona číslo 102/2014 Z.z. v lehote 14 kalendárnych dní.

Článok II. Cena

1.Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH. 2.Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu. 3.Sme platcami DPH.

Článok III. Objednávka

1.Objednávka vzniká na základe potvrdenia tovaru alebo služieb uložených do košíka v e-shope predávajúcim. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby. 2.Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí so znením všeobecných obchodných podmienok a reklamačných podmienok ako aj s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva záväznou. 3. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 1. tohto článku. 4.Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Článok IV. Platobné podmienky

Platba bankovým prevodom : Pokiaľ si zvolíte tento spôsob platby môžete Vašu platbu za tovar poukázať na náš účet 3 spôsobmi. a)bankovým prevodom z Vášho účtu (internetbanking, GSM banking) b)vložením peňazí v hotovosti na ktorejkoľvek pobočke našej banky priamo na náš bankový účet c)odoslaním finančnej čiastky poštovou poukážkou typu U z ktorejkoľvek pošty v SR. Bankové spojenie: IBAN : SK23 1100 0000 0026 2638 1887  SWIFT kód: TATRSKBX. Variabilný symbol je zhodný s ID Vašej objednávky, ktoré obdržíte v potvrdzujúcom emaily. Zaplatený tovar Vám bude pripravený a obratom po obdržaní platby na náš bankový účet bude odoslaný. Dobierkou : a)Tovar zaplatíte doručovacej službe pri prevzatí objednávky. b)Spotrebiteľ uhrádza platbu v hotovosti, dobierkou. c)Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné. d)Doprava tovaru k spotrebiteľovi je realizovaná podľa objednávky. Na adrese doručenia je nutné zabezpečiť v deň doručenia prevzatie tovaru.

Článok V. Dodacie podmienky

1.Predávajúci je viazaný objednávkou v lehote 30 dní od jej vytvorenia. 2.Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase. 3.Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. 4.Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu. 5.Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný. 6.Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom: 1.Slovenskej pošty 2.kuriérskej spoločnosti 3.osobný odber v predajni

Článok VI. Poplatky za prepravu a doručovacie podmienky

Doručenie kuriérom : Tovar objednaný do 12:00 bude odoslaný kuriérnou službou v deň objednania a dodaný bude na nasledujúci prac. deň. Tovar objednaný po 12:00 bude odoslaný kuriérnou službou na nasledujúci prac. deň a dodaný bude do 48 hodín. V prípade, že tovar nebude skladom alebo bude vypredaný budete informovaný telefonický alebo e-mailom. Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné. Doprava tovaru k spotrebiteľovi je realizovaná podľa objednávky. Na adrese doručenia je nutné zabezpečiť v deň doručenia prevzatie tovaru. Cena za doručenie kuriérom je jednotná 7,90 eura.Doručenie Slovenskou poštou : Dodacia doba je deň podania + 2 až 5 pracovných dní. V prípade, že tovar nebude skladom alebo bude vypredaný budete informovaný telefonický alebo e-mailom. Cena za doručenie Slovenskou poštou je jednotná 4,90 eura. Ak suma objednávky presiahne 300 EUR, spoločnosť Nostalgia nebude účtovať poštovné.

Článok VII. Preberanie tovaru - Prevod vlastníckeho práva

1.Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke. 2.Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované. 3.Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za dodávku. 4.Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, má predávajúci právo v prípade uplatnenia reklamácie vybaviť až v momente jeho úplného zaplatenia.

Článok VIII. Storno objednávky

1.Stornovať objednaný tovar má zákazník právo do 24 hodín od vytvorenia objednávky bez storno poplatku. 2.Stornovanie už vyexpedovanej objednávky je možné, avšak za poplatok vo výške dopravných nákladov uvedených v objednávke.

Článok IX. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

1.Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. 2.Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – originálom faktúry a dodacieho listu, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Formulár na odstúpenie od zmluvy. 3.Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý. 4.Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane hodnoty za najlacnejšie bežný spôsob doručenia ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám. 5.Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.  6.Toto právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa § 7 ods. 6 Zákona neuplatňuje napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov. 7.Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne. 8.Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

Článok X. Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci. Kupujúci je povinný: 1.prevziať objednaný tovar, 2.zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu, 3.prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní. Predávajúci je povinný: 1.dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene, 2.spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, ktorá slúži ako záručný list, dodací list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

Článok XI. Ochrana osobných údajov

1.Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. 2.Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly. 3.Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa 4.Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. 5.Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.

Článok XII. Zmluvná pokuta

1.Predávajúci si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10 € (slovom desať eur) v prípade, že vytvoril objednávku, ktorú nestornoval a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený späť predávajúcemu, nakoľko porušil ustanovenia v čl. X. bod 2, písm. a. 2.Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako i sankciu za nenaplnenie kúpnej zmluvy.

Článok XIII. Záverečné ustanovenia

1.Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim. 2.Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky. 3.Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením. 4.Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu. 5.Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 12. júna 2014.

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

1.Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho. 2.V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka. 3.Na všetko ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia. 4.Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení závady. 5.Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktoré zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka. 6.Právo na záruku zaniká v prípade, že: a)k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, b)nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, c)používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, d)zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, e)poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, f)používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. 7.Zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli pri živelnej pohrome. 8.Záruka sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať. 9.Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedené nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu). 10.Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej podania na poštovú prepravu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne. 11.Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový. 12.Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie: a)pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby, b)pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). c)v prípade, že má vec súčasne najmenej tri chyby, ktoré bránia v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). Také isté právo má kupujúci ak sa na veci vyskytne rovnaká chyba, ktorá bola už dvakrát opravovaná a tretíkrát bola vec zasielaná na reklamáciu.d)reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie. 13.Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený. 14.Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho. 15.Kontakt: Peter Gregor - Travertin so sídlom Nová Lesná 468, 059 86 Nová Lesná  info@nostalgiashop.sk

Ochrana osobných údajov

(neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok)

Zaručujeme plnú ochranu Vašich osobných údajov pred zneužitím. Všetky informácie, ktoré uvediete o svojej osobe, sú chránené v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. O ochrane osobných údajov. Bližšie informácie ponúkame v tomto dokumente. Pri objednávaní budete požiadaný o poskytnutie Vašich osobných platných identifikačných údajov (meno a priezvisko, adresu, telefónne čísla, mailová adresa, IČO, DIČ). Tieto údaje sú potrebné pre vystavenie daňového dokladu a doručenie tovaru dopravcom. V prípade, že ste už registrovaný zmenu osobných údajov môžete vykonať sami vo Vašom účte, pokiaľ nie ste registrovaný zmenu môžete spraviť zaslaním žiadosti o zmenu osobných údajov na info@nostalgiashop.sk a informáciu ktorých osobných údajov sa to týka. Vymazanie osobných údajov na požiadanie na info@nostalgiashop.sk. Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté s uvedením nesprávnych alebo neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického alebo mailového kontaktu. Spoločnosť Nostalgia, prevádzkovateľ internetového obchodu nostalgiashop.sk prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane s výnimkou externých dopravcov, ktorým sú údaje poskytované v minimálnom rozsahu potrebné výlučne pre doručenie tovaru. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti neoprávnenému zneužitiu. Využívaním internetového obchodu nostalgiashop.sk objednávateľ súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 122/2013 Z. z. O ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho písomnou formou kedykoľvek odvolať. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Prevádzkovateľovi. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente.

Zásady používania súborov cookie

Termín „cookie“ používame ako odkaz na súbory cookie a ďalšie podobné technológie, na ktoré sa vzťahuje smernica EÚ o ochrane súkromia v sektore elektronickej komunikácie. Čo je súbor cookie?Súbory cookie sú malé dátové súbory, ktoré prehľadávač ukladá v počítači alebo zariadení. Súbory cookie pomáhajú prehľadávaču prechádzať cez webové stránky. Samotné súbory cookie nedokážu zhromažďovať žiadne informácie uložené v počítači ani vo vašich súboroch. Ak sa súbory cookie čítajú zo servera použitím webového prehľadávača, môžu webovej stránke pomáhať poskytovať užitočnejšie služby. Prehľadávač poskytuje webovej stránke prístup len k tým súborom cookie, ktoré vám už odoslal, čím sa chráni vaše súkromie. Prečo používame súbory cookie? Súbory cookie používame na to, aby sme zistili, akým spôsobom pracujete s naším obsahom, a mohli zlepšiť váš zážitok pri návšteve našej webovej stránky. Súbory cookie si pamätajú typ používaného prehľadávača a nainštalovaný prídavný softvér. Pamätajú si aj nastavenia, napríklad jazyk alebo región, ktoré ostávajú vašimi predvolenými nastaveniami pri opakovanej návšteve webovej stránky. Súbory cookie zároveň umožňujú hodnotiť stránky a vyplňovať formuláre s komentármi. Niektoré používané súbory cookie sú relačné súbory cookie a platia len do zatvorenia prehľadávača. Iné sú trvalé súbory cookie, ktoré sa v počítači uložia na dlhší čas. Ako odmietnem a odstránim súbory cookie? Súbory cookie nepoužívame na zhromažďovanie vašich osobných údajov. Ak si to však želáte, súbory cookie z našich webových stránok môžete odmietnuť alebo zablokovať zmenou nastavení prehľadávača. Ďalšie informácie získate použitím funkcie Pomocník v prehľadávači. Väčšina prehľadávačov prijíma súbory cookie automaticky. Ak súbory cookie nechcete používať, budete ich musieť aktívne odstrániť alebo zablokovať. Podrobnosti o odstraňovaní a odmietaní súborov cookie a ďalšie všeobecné informácie o týchto súboroch nájdete aj na webovej lokalite www.allaboutcookies.org. Informácie o používaní súborov cookie v prehľadávačoch v mobilných telefónoch a podrobnosti o odmietnutí a odstránení takýchto súborov cookie nájdete v príručke k telefónu. Pamätajte, že ak odmietnete používanie súborov cookie, budete i naďalej môcť navštevovať naše webové stránky, ale niektoré funkcie nemusia fungovať správne. Zmeny týchto zásad V týchto zásadách ochrany osobných údajov môžeme občas vykonať zmeny. Ak vykonáme akékoľvek podstatné zmeny týchto zásad ochrany osobných údajov a spôsobu používania vašich osobných údajov, tieto zmeny zverejníme na tejto stránke a budeme sa snažiť, aby sme vás o všetkých podstatných zmenách informovali. Odporúčame, aby ste naše zásady ochrany osobných údajov pravidelne kontrolovali. Možnosti kontaktu Ak chcete webovú stránku nostalgiashop.sk kontaktovať v súvislosti so zásadami ochrany osobných údajov, použite na kontaktovanie správcu email info@nostalgiashop.sk

Aktualizované v Poprade 12. júna 2014